Tuesday, November 19, 2013

Autumn Make-up













For this beautiful autumn-look I've chosen a really popular colour for this fall. It's a deep red mixed with brown. I'm totally addicted to this color, I think it's very feminine and together with the brown smokey-eyes it gives a irresistible mysterious look. For the extra glamorous touch I added fake lashes. I hope you like the look as much as I do!


Für diesen herbstlichen Look habe ich eine Farbe genommen, welche in dieser Saison sehr angesagt ist. Ein sattes Dunkelrot gemischt mit Braun. Ich bin total verrückt nach dieser Farbe, sie ist wunderbar feminin und ich finde zusammen mit den braunen Smokey-Eyes gibt es einen unwiderstehlichen mysteriösen Look. Für den extra Touch Glamour habe ich noch falsche Wimpern hinzugefügt. Ich hoffe euch gefällt dieses Make-Up genauso gut wie mir!


Pour ce look magnifique d'automne j'ai choisi une couleur pour les lèvres qui est très en tendance cette saison. C'est un rouge fort et foncé, mélangé avec du brun. J'adore cette couleur, elle est très féminine et je trouve que avec les smokey-eyes en brun ça donne un look irrésistible et mystérieux. Pour le "touch-extra-glamour" j'ai rajouté des faux cils. J'espère que vous aimez le maquillage autant que moi!

No comments:

Post a Comment