Thursday, September 12, 2013

Michelle's Cupcakes














MICHELLES CUPCAKES

LUISENSTRASSE 19
CH-8005 ZÜRICH
INFO@MICHELLESCUPCAKES.CH
T +41 43 321 33 33

I know it's not really the subject of my blog, but I just went by this absolutely cute cupcake store named "Michelle's Cupcakes" (the name has nothing to do with my enthousiasm ;) ) and I wanted to share this with you guys. The store is in my neighborhood but I've never seen it before, because I was in Paris when it opened. I knew Michelle's delicious Cupcakes from the "Rimini monday-night-markets" in Zurich, but her store is really a must see with a lot of wonderful decoration-stuff like paper straws and cute glasses. Soon Michelle is going to open a new store just next to the Kaufleuten.So whenever you're in Zurich and don't know what to do, stop by and let you enchant from Michelle's Cupkakes.

Ich weiss, es ist nicht wirklich das Thema meines Blogs, aber vorhin bin ich am hinreissenden Cupcake-Laden "Michelle's Cupcakes" (der Name hat nichts mit meinem Enthusiasmus zu tun ;) ) vorbeigelaufen und dachte dies ist unbedingt ein Post wert. Der Laden ist in meiner Nachbarschaft, doch ich habe ihn noch nie gesehen, da ich in Paris war, als er eröffnet wurde. Ich kannte Michelle's köstliche Cupcakes bereits vom "Rimini Montagsmarkt" aber ihr Laden ist wirklich einen Besuch wert mit viel Dekorationssachen wie Paperstraws oder hübschen Gläsern.
Bald wird Michelle einen weiteren kleinen Laden eröffnen, direkt beim Kaufleuten.
Also, wann immer ihr in Zürich seid und nicht wisst was ihr tun sollt, geht doch bei Michelle's Cupcakes vorbei und lasst euch von der hinreissenden Einrichtung verzaubern.

Je sais, ce n'est pas vraiment le thème de mon blog, mais toute à l'heure j'ai croisé le petit magasin "Michelle's Cupcakes" (le nom n'a rien a faire avec mon enthousiasme ;)) et il est tellement mignon que j'ai pensé il mérite un post. Le magasin n'est pas loin de mon appartement, mais je ne l'avais pas encore vu, car j'étais à Paris quand il a ouvert. Je conaissais Michelle's délicieux Cupcakes déjà du "lundi-soir-marché" chez Rimini, un bar à Zurich. Mais le magasin est vraiment charmant avec beaucoup de trucs de décoration comme paperstraws et très jolis verres.
Bientôt Michelle ouvrira encore un petit magasin, à côté du Kaufleuten.
Alors, si jamais vous êtes à Zurich et vous ne savez pas quoi faire, allez visiter Michelle's Cupcakes et laissez vous enchanter de son intérieur.

No comments:

Post a Comment